Propagace začíná vizitkou

Jestliže chcete opravdu zaujmout svého případného klienta, musíte zaujmout především nabídkou. Pokud chcete získat případného klienta, pak musí vědět, že se Vám může kdykoliv ozvat. Proto by měl ve své náprsence či peněžence nosit Vaši vizitku. Aby věděl, kam se má ozvat. Třeba právě teď Vaši nabídku nepotřebuje. Ale! Neuplyne mnoho času a vzpomene si. Jak by tedy měla vypadat Vaše navštívenka? Toť otázka. Dobře si obsah této malé kartičky promyslete. Případný klient z ní musí i po čase vědět, kdo mu ji věnoval.

Údaje jsou důležité

Potenciální klient si Vaši navštívenku a odebere a uschová. Ale po čase si možná nebude pamatovat, od koho ji získal. Je na Vás, aby na Vaší navštívence byla podstatná data, včetně předmětu podnikání a webových stránek, do kterých může onen zatím imaginární klient nahlédnout. Než tedy provedete konečný tisk vizitek, důkladně a precizně rozvrhněte promyšlený obsah. I z malé kartičky můžete získat tučné zisky. Jak je to myšleno, víte jistě nejlépe Vy sami. Takže se zaměřte na dostatečné údaje.

Propagace začíná vizitkou
Ohodnoťte příspěvek
250x250-1447427988.jpg